خانه ی من آغوش توست...


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 

 
 
 
خانه ام
 
صدای پای توست
 
و دست هایت
 
سرپناه من از طوفان ها
 
حضورت خانه ی خوشبختی است
 
و قلب من
 
همیشه پیش توست
 
آن جا که عشق
 
سر راهِ باد و باران ها
 
از آغوش تو
 
کلبه ای گرم و شیرین می سازد
 
آن جا که از غوغای عطر تو
 
هوایش شرجی ست
 
و در تمام فصول
 
عشق  می بارد 
 
آغوش تو در خورشید جاری ست
 
بازوانت چهاردیواری امنیّت
 
و چشمانت
 
پنجره ای رو به رؤیاهاست
 
در آغوشم که می گیری
 
درهای دنیا را به رویم می بندی
 
و درهای بهشت را می گشائی
 
قلب من
 
تو را ترک نمی کند 
 
دلم را پهلو به پهلوی تو 
 
در آرامش زانوانت می نشانم
 
و خیالت را با خود همه جا می برم
 
که من
 
خانه به دوشم بی تو...
 


دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت11:58---13 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی داری من دوست دارم باهات تبادل لینک کنم اگه دوست داشتی به وبلاگم سر بزن و خبر بده ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 11 اسفند 1391 | 12:36 | سارا جون |

Sara